Mamy nadzieję, że znajdziesz tutaj wszystko, czego szukasz o tej wspaniałej serii GRAND THEFT AUTO!
Ekipa GTASite.pl!
GTA III na PSN | Event w GTA IV z R*
Teraz możemy tylko czekać na jakieś informacje na temat "piątki" lub dziesięciolecia Vice City.
Przypominamy również, że już jutro odbędzie się event Rockstar w Grand Theft Auto IV na obydwóch konsolach. Przewidywane godziny trwania rozgrywki to 17 - 20 czasu polskiego. W evencie można uczestniczyć w konkursie i wygrać drobne nagrody, między innymi bluzę. Przedstawicieli R* znajdziecie pod następującymi gametagami:
Polski remake trailera GTA V
Kolejne eventy z R* w GTA IV i EFLC
Zaplanowane zostały również eventy na dwie inne gry ze stajni Rockstar Games. W Red Dead Redemption gracze posiadający konsolę X360 i PS3 zagrają już 13 września, i 16 listopada w porze popołudniowej od 17 do 20. Najwięcej szans na skopanie tyłków R* znajdziecie w Max Payne 3. Okazjami do tego będzie 21 września oraz 12 października od 22 do 1, gdzie w evencie uczestniczyć będą mogli gracze ze wszystkich platform, na których zostało wydane ostatnie dzieło R*. Innymi okazjami do pogrania z deweloperami Max Payne 3 będzie 26 październik (godziny 22 - 1) na XBL i 2 listopad (godziny 17 - 20) na PSN. Miejmy nadzieję, że w edycji wiosennej spotkań z R* znajdzie się Grand Theft Auto V.
Przecena TLaD, TBoGT i nie tylko na Xbox Live
Pełną listę, zawierającą wszystkie przecenione DLC, znajdziecie poniżej:
Event z R* w GTA IV i EFLC
Już jutro (30 sierpień) odbędzie się ostatni event w Grand Theft Auto IV z przedstawicielami Rockstar Games tego lata. Zaplanowany jest on na godziny od 18 do 21 czasu polskiego. Prawdopodobnie akcja pierw będzie rozgrywać się w podstawowej wersji "czwórki", później natomiast przeniesie się na epizody. Rockstar znajdziecie pod tymi gamertagami:Na ten sam wieczór przewidziany jest także event w Max Payne 3, który będzie trwał od 22 przez trzy godziny. Warto dodać, że oba te eventy będą streamowane na żywo na stronie Rockstar Games Social
Kolejne screeny z GTA V!
Jak można było się spodziewać, R* opublikowało ostatnie 4 screeny z tej partii. Zostały one nazwane jako "Biznes". Tym sposobem panel ze screenami na oficjalnej stronie GTA V został zapełniony. Czyżbyśmy po tych screenach mieli oczekiwać czegoś ważniejszego, typu data premiery lub kolejny trailer? Oby.
Następne świeżutkie trzy screeny z GTA V
Dodano: 22.08.2012 @ 15:44
Można się spodziewać, że jeszcze mogą coś pokazać do końca tego tygodnia.
Kolejne screeny z GTA V! - Transport
Rockstar znów zaskakuje. W niespodziewanym momencie, ponad pół godziny temu wystawił kolejne screeny z najnowszej odsłony Grand Theft Auto. A o to one:
Adrenalinka podskoczyła? Bo mi tak. Świetną wiadomością jest to, że Rockstar potwierdził rowery, ponieważ w trailerze były to tylko statyczne elementy krajobrazu bez przedniego koła. Galeria tych zdjęć została zatytułowana jako "Transport", więc oznacza to, że panowie z R* chcieli nam uświadomić jakimi środkami transportu będziemy się poruszać po Los Santos i okolicznych terenach pozamiejskich. Kto miał okazję wcześniej oglądnąć te screeny, może się dopatrzyć za sterami Hydry faceta podobnego do tego z balkonu, który występuje w pierwszym trailerze. Czyżby to miałby być główny bohater? Do dyskusji zapraszamy na nasze forum. Na koniec zostawiam wiadomość, która Was najbardziej poruszy. Pod screenami Rockstar dopisał:
Kampania reklamowa GTA V | Opóźniona III na PSN
Na uruchomionej stronie internetowej znajdziemy kilka zwariowanych faktów na temat tej organizacji i historii Ziemi. Sama sekta jest oczywistą parodią scjentologów. Ten fakt uruchomienia strony Epsilon Program nie pobudza tak bardzo jak, na przykład podanie daty premiery, ale można się domyślić, że Rockstar powoli rusza z kampanią reklamową gry. Czyżby najbardziej rozpowszechniona plotka na temat daty wydania w marcu następnego roku miała się sprawdzić? Może Rockstar opublikuje coś związanego z GTA V jeszcze w te wakacje? Trzymajmy kciuki!
Wczoraj GTA III miało się pojawić na europejskich serwerach PlayStation Network, ale nieoczekiwanie została opóźniona premiera tej części. O ile została przesunięta? Nic nie wiadomo. Powodem miały być ścieżki dźwiękowe, z którymi pojawiły się problemy licencyjne z kilkoma piosenkami, znajdującymi się w grze. Miejmy nadzieję, że Rockstar szybko załatwi sprawę i w mgnieniu oka pojawi się ta kultowa część GTA do pobrania z PSN.
Teraz krótko na temat IV-MP. Fani mogą się cieszyć, ponieważ wczoraj została wydana wersja 0.1 RC1 tego multiplayera. Jak zapowiadają twórcy, nowa wersja jest bezpieczniejsza, bardziej stabilna, daje więcej zabawy oraz "fjuczerów".
Deweloperzy już w tej chwili zapowiedzieli pojawienie się wersji RC2, oby się nie przeliczyli, ponieważ już nie raz projekt rozsypałby się.
Linki do ściągnięcia najnowszego IV-MP znajdziecie poniżej:
Rewolucja na polskiej scenie RP
Kiedy większość sobie odpoczywa na wakacjach czy to nad morzem, jeziorem czy w górach to w tym samym czasie kilkuosobowa grupa non stop haruje. Mowa tu o ekipie devGaming, która tworzy serwer Role-Play, jakiego nigdy wcześniej nie widzieliście, bo skromnie mówiąc, nigdy taki nie został napisany.Co jest najciekawsze, serwer ten nie powstaje na San Andreas Multiplayer, jak nieskończona ilość innych pseudo serwerów RP, tylko na Multi Theft Auto. Każdy kto miał minimalną styczność z obydwoma programami umożliwiającymi grę w GTA San Andreas przez sieć, wie, że to MTA jest bardziej rozbudowane i oferuje zdecydowanie więcej funkcji niż SAMP. Założeniem deweloperów serwera jest prosty, intuicyjny i rozbudowany skrypt, który jednocześnie nie narzuca graczom jak grać i daje dużą swobodę. Główną zaletą jest dziecinnie prosty i przejrzysty interfejs. Tutaj przedstawiono interakcję z grą na sposób graficzny i poprzez bindy (skróty klawiszowe), a pozbyto się jak tylko można było komend. Grając, już nie będziecie się czuli jak ktoś pracujący na pierwszych wersjach Windowsa, gdzie co chwilę musisz wpisać jakąś komendę, aby cokolwiek zrobić. Stworzono multum systemów, jak to na serwer RP przystało. Jedne z największych projektów to system przedmiotów i achievementów. Z bajerów serwera można wymienić obiekty, które układają się równoległe z płaszczyzną tego na czym stoją, telefony, z których możemy dzwonić i wysyłać SMSy. Interesujące jest menu kołowe, które umożliwia interakcję z obiektem, który akurat został zaznaczony.
Menu kołowe - szybko i wygodnie
Możliwości, które oferuje MTA pozwalają poczuć się między innymi jak w NFS Most Wanted, gdzie dostępny jest tuning mechaniczny pojazdów. Film porównawczy samochodów znajdziecie TUTAJ. Shadery, czyli kilka krótkich kodów, które zmieniają grafikę nie do poznania, również zostały wgrane na ten serwer. Dodają refleksje na samochodach, motion blur, HDR czy lepiej wyglądające tekstury i wodę.
Największym przedsięwzięciem serwera jest dashboard, w którym to sprawdzimy dane naszej osoby, zobaczymy listę naszych znajomych, achievementów oraz pobawimy się ustawieniami, np. bindów czy wcześniej wymienionymi shaderami.
W tej chwili trwają beta testy i nie wiadomo kiedy się zakończą, ponieważ wszystko zależy od ilości i trudności do naprawy wyłapanych bugów. Na dzień dzisiejszy, start serwera jest zaplanowany na 10 sierpnia. Po więcej informacji i kontakt odsyłam na główną stronę projektu oraz na facebookowy profil devGaming. Powstała również specjalna grupa na platformie Steam, do której już możecie dołączyć.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz